Hvad koster det

Hvad koster det?

Enhver rekrutteringsopgave er forskellig fra den forrige, og derfor varierer prisen alt efter behov. Når det er sagt, kan vi naturligvis aftale en fast pris for en enkelt eller flere rekrutteringer, eller vi kan indgå en rammeaftale.

De parametre, der typisk påvirker prisen, er:

  • Tidsforbrug
  • Metoden eller den ønskede proces
  • Profilen – herunder krav til profilen
  • Virksomhedens lønpakke og karrieremuligheder

Har du kun brug for hjælp til dele af processen, er det også en mulighed, og du skal ikke tøve med at kontakte os for en uforpligtende snak.

HIRE for attitude TRAIN for skills

[Engagement og stærk interesse i en sag og vilje til at bruge tid og kræfter på den]

INSPIRATION

LÆS ALLE VORES ARTIKLER OM REKRUTTERING, HEADHUNTING, ONBOARDING MM. HERUNDER

Rekruttering

Er din rekrutteringsproces helt så objektiv, som du tror?

Er du præget af tunnelsyn, når du rekrutterer? Måske går du ubevidst efter en særlig aldersgruppe eller et bestemt køn, når du leder efter en ny medarbejder til din virksomhed. Vær varsom for det kan skabe en ensartet medarbejderstab, hvilket …

Læs mere
Rekruttering

Lover du for meget i dit stillingsopslag? Kandidater oplever, at jobannoncer ikke er virkelighedstro

Er du lige en tand for kreativ og oversælgende, når du formulerer et stillingsopslag? Undgå at pynte på sandheden hvis du vil rekruttere en kandidat, der bliver i jobbet og ikke smutter, fordi de spændende opgaver aldrig blev indfriet. Flere …

Læs mere
Rekruttering

Arbejdsgiver, drop genbrugte jobopslag – nye tider kræver andre metoder

Har du som arbejdsgiver hang til at genbruge gamle jobopslag, når du skal rekruttere nye medarbejdere? Et godt råd er: Drop det! Rusk op i de gamle vaner og tænk i nye baner, når du skal finde din næste stjernemedarbejder. …

Læs mere
Rekruttering

Arbejdsmarkedet er hedt, og det kan være dyrt at ansætte den forkerte

I en tid hvor beskæftigelsen er rekordhøj i Danmark, og hvor kandidaterne ikke ligefrem vælter ind ad døren, kan det være fristende at ansætte profiler, du normalt ville vælge fra. Men vær på vagt, selvom du mangler dygtige hoveder – …

Læs mere
Rekruttering

Rekruttering i et glohedt marked – tre nye tendenser

Mærker du kampen om de bedste kandidater? I en tid hvor det danske arbejdsmarked fortsat er præget af rekordlav ledighed, kan du med fordel trække på tre nye tendenser for at øge chancen for, at kandidaterne får øjnene op for …

Læs mere
Rekruttering

Leder – det er dit ansvar, at opsigelsesperioden forløber godt!

Det at sikre en god opsigelsesperiode er en vigtig prioritet i forhold til dine medarbejderes trivsel. Det er også en mulighed for dig som leder til at vise dine medarbejdere, at du håndterer situationen professionelt.  Uanset om en af dine …

Læs mere

KONTAKT OS

eller udfyld formularen herunder så kontakter vi dig hurtigst muligt:

MENU

SIDSTE NYT

Er din rekrutteringsproces helt så objektiv, som du tror?

Er du præget af tunnelsyn, når du rekrutterer? Måske går du ubevidst efter en særlig aldersgruppe eller et bestemt køn, når du leder efter en …

Læs mere →

Lover du for meget i dit stillingsopslag? Kandidater oplever, at jobannoncer ikke er virkelighedstro

Er du lige en tand for kreativ og oversælgende, når du formulerer et stillingsopslag? Undgå at pynte på sandheden hvis du vil rekruttere en kandidat, …

Læs mere →

Arbejdsgiver, drop genbrugte jobopslag – nye tider kræver andre metoder

Har du som arbejdsgiver hang til at genbruge gamle jobopslag, når du skal rekruttere nye medarbejdere? Et godt råd er: Drop det! Rusk op i …

Læs mere →