DEDIKATION har vokseværk! Nu med marketings kræfter, som skal bruges til at forstå vores kunder, og lade vores budskab: “Hire for attitude, train for skills” blive hørt.

Vores nye CMO, Christian Olesen, kommer med IT, marketing og projektleder erfaring og har en iværksætter ånd som kan dække talent områder som vi ikke vidste fandtes.

Christian Olesen

“Jeg har DEDIKATION for Tech, SoMe, IT og Marketing, og vil udfordre den sovende rekrutteringsbranche, som i lang tid har været ekstremt salgsorienteret. Her mener jeg at relationen skal være dybere og mere langsigtet, dette kan de sociale medier hjælpe med. Som en af mine gode bekendte altid siger: “Jeg giver internettet et halvt år”, så vil jeg udfordre og sørge for at vi slår fast med at vi er i 2017, og må indse at internettet ikke er en døgnflue.

Derudover er det også dejligt nemt at tro at Artificial Intelligence (også kaldet på dansk, kunstigt intelligens) er vejen frem for rekruttering, og at branchen er døende, men hos DEDIKATION er de sikre på at relationer, og det menneskelige aspekt er vitalt – og udnytter det! Det var derfor at jeg ville med “om bord”.

Marketings strategien er at kunderne skal komme ind under huden på os, og at vi kommer ind under huden på dem. Sociale medier sørger for at vi kan lære vores kunder at kende, udfordre status quo og få større kendskab til vores rekrutterings samarbejdspartnere. Selve værdiskabelsen af SoMe ligger hos kendskabet til os, men også til jer. I kampen om den rigtige kandidat, som nødvendigvis ikke søger på den gammeldags metode, så blive vi nød til at se indad og jagte kandidaten der hvor de er.

Jeg er stor tilhænger af at hvis vi kan skabe værdi for vores kunder, så har I også lyst til at lytte, og hvis vi kan lytte og forstå hinanden så kan vi komme langt.”

Chief marketing Officer hos Dedikation og Founder af Nordic SEO, Christian Olesen

Det kommer til at være spændende, provokerende til tider og samtidig også sjovt og lærerigt. Følg med her og i kommer ikke til at blive skuffet.